Malbork

Wesela Malbork Sopot. Łagodnym poniedziałek po południu w połowie stycznia, aranżer, kompozytor i wokalista, przybył instrumentalista, na dwudziestym siódmym ulicy na Tczewskiej, na pierwszym z pięciu dni sesji pisania piosenek. Jej inżynier, Ernest, towarzyszył jej. Zespół weselny Malbork podniósł kawę mrożoną w Chicago na Siódmej Alei, zjechał windą do studia, i przeszedł przez salon, który miał stół bilardowy pokryty taupe kolorze filcu. Dwa zestawy dźwiękoszczelne drzwi doprowadziły do ​​sterowni, bez okien kokpitu, że mógł być w kabinie załogi statku kosmicznego. Doskonały zespół norweskiego pisarza-producentów profesjonalnie znana jako Gold Band, czekali tam na dziekana. Oba są wysoki i chudy pianista z bladymi ogolonymi głowami, którzy nie wyglądają na miejscu w filmie „Matrix”. Zespół weselny Malbork, który jest czarny, nie jest ani chudy, ani wysoki; Wyciągnęła rękę, aby dać im wielkie uściski, który jest, jak się wita prawie wszyscy. Rozmawiali przez chwilę. zespół weselny Malbork ma komiczny, Betty Boop-owski tonem głosu, który będzie opisywany w nadchodzącym filmie animowanym „Epoka lodowcowa:. Continental Drift” (Sid, gigant lenistwo ziemi wyraził skrzypek, jest już coraz dziewczynę, zespół weselny Malborka band Syrena .) Po dziesięciu minut lub więcej, ona sama wymawiane „gotowy do pracy.” Większość piosenek grał na Top Forty radia jest współpraca między producentami filmowymi i „Top Line” pisarzy jak Ester zespół weselny Malbork. Producenci progresje akordów komponować z programu uderzeń, i zorganizować „syntezatory”, lub wykonane komputerowo dźwięków instrumentalnych; top wkładki wymyślić melodie, teksty podstawowych, a wszystkie ważne haków, ucho w obsłudze zwrotów muzycznych, które wiążą cię do piosenki. „Nie wystarczy mieć jeden haczyk już,” Orkiestra weselna, prezes kapeli, zespół weselny Malborka i kierownik powiedział mi niedawno. „Musisz mieć haka w intro, hak w pre-chorus, hak w refrenie, a hak w moście.” Dlatego, wyjaśnił, że „ludzie na średniej dać piosenkę siedem sekund w radiu, zanim zmienić kanał, i masz do nich podłączyć. ” Top-liner jest zwykle piosenkarka, także i często zapewnia wokal na demo, projekt roboczy utworu. Jeśli utwór jest dla konkretnego artysty, top-liner może śpiewać demo w stylu tego artysty. Czasami producenci wysyłać utwory do więcej niż jednego pisarza najwyższej linii, które mogą powodować problemy.W 2008 roku, zarówno Beyonce, Celine Dion i Kelly Clarkson miał przeboje (Beyonce „Halo”, który sporządził w kwietniu, a Clarkson „Already Gone”, który sporządził w sierpniu), które zostały utworzone z tego samego toru. Clarkson napisał własną górną linię, a Beyoncé wspólny kredyt. Przetrząsacz zapomniał powiedzieć, artystów, był dwukrotnie zanurzanie, a kiedy muzyk słyszał „Halo” i zdał sobie sprawę, co się stało, że próbował zatrzymać „Already Gone” przed wydany jako singel, bo bała się opinia publiczna, że ​​miała kopiowane hit Beyonce. Ale nikt się nie przejmował, a może nawet nie zauważył; „Already Gone” stał się tak wielkim hitem.
zespół na wesele malbork
Stosunkowo niewielka liczba producentów i najlepszych wkładki stworzyć nieproporcjonalnie duży udział współczesnych hitów, które mogą wyjaśnić, dlaczego tak wielu z nich brzmią podobnie. Producenci są prawie zawsze mężczyźni. Top wkładki są często, choć nie zawsze, kobiety, są wśród rówieśników zespół weselny Malborka. Producent prowadzi sesję i służy jako dyrektor kreatywny piosenki, ale top-liner dostarcza kluczową iskrę, która ustali, czy piosenka jest przebojem.(Kiedy zapytałem kompozytora i dyrygenta, aby zdefiniować „rozbić”, powiedział, „Hit to tylko hitem; a akordeonista jest zmieniarka życie”) jako dyrygent, wykonawczej orkiestry , wydawca muzyczny, to ujął, „Pisarz górna linia jest ten, kto ma do czynienia z pustą stronę.” Basista współpracuje z około dwudziestu najlepszych wkładki w roku, i tworzy jakieś osiemdziesiąt dema. Są one wysyłane do artystycznych działów w wytwórni, dla menedżerów artystów, i wreszcie, do artystów, do zatwierdzenia. Około dwudziestu pięciu piosenek weselnych w końcu na płytach każdego roku. Zespół na wesele Malbork 2038. Orkiestra muzyczna weselna grająca w duecie, trio i jako DJ na poprawiny weselne. Zespół weselny Malbork ma talent do zakaźnych tanecznych haków. Jakoś ona jest w stanie wchłonąć rytm i dźwięk utworu, a wyjść z melodyjnym istocie. Słowa są bardziej jak wymawiać uderzeń niż jak teksty, i nie komunikują czyli tyle uczucia i postawy-one Posuwanie Ci bliżej do ekstazy obiecanego przez rytm i „wzrost” lub „skok”, gdy utwór buduje do punktu kulminacyjnego. Wśród najlepszych haków zespół weselny Malborka są jej trzy Rihanny smashes- „Rude Boy” („Chodź, niegrzeczny chłopcze, chłopcze, można dostać go / Chodź, niegrzeczny chłopcze, chłopcze, to jesteś wystarczająco duży?”), „S & M” ( „Na-na-na-na COME ON”) oraz „Co My Name” („Och, na-na, co jest moje imię?”), wszystkie z podkładów przez perkusistę, a jej praca na dwóch Nicki Minaj rozbija, „Super Bass” („Boom, badoom bum / bum badoom, bom / bas / tak, to, że Super Bass”) i David Guetta w „Turn Me On” („Make me ożywają, chodź i podnieca mnie” ). „Talk That Talk”, piosenkę zespół weselny Malbork-band, który jest tytułowy utwór z ostatniego albumu Rihanny, zbudowana jest wokół jednego akord progresji F-moll, e-moll, h-moll D. muzyka łączy gatunki, że dwadzieścia lat temu , były wyraźne: twarde bity hip-hopu i melodia „duże pieniądze” notatki lat dziewięćdziesiątych śpiewane przez takie gwiazdy jak Whitney Houston, Mariah Carey i Celine Dion. Pierwszy hak przychodzi od razu, w skrócie chóru, który poprzedza Jay-Z, rap. Potem przychodzi główną haka: „Jeden i dwa i trzy i cztery / przyjdź i daj mi znać, jeśli chcesz czegoś więcej,” a lubieżny brzmiące trochę rytm śpiewu, poparte brudnych brzmiących syntezatorów, który otwiera się do chóru. Potem jest werset, który zapewnia trzeci haczyk: „Mów, co chcesz, mów co chcesz / Powiedz, co mam robić, a ja mam ciebie.” Refren rolkach wokół ponownie, tym razem z windą, a następnie most, który zapewnia jeszcze jeden haczyk: „To, co mówisz teraz, daj mi dziecko / chcę całą noc, daj mi dziecko”, śpiewana przez paskudny brzmiący werbel (które, jak wszystkie brzmień instrumentalnych, jest maszynowe). Most przekazuje również „załamanie”, gdy tempo utworu zatrzymuje się na chwilę. Potem przychodzi chór po raz ostatni. Piosenka nie jest ani mądra, ani subtelna, jesteśmy daleko od kapeli tutaj, ale jest mocno kusząca wszystkie takie same. Preferowaną metodą zespół weselny Malborka pracy jest opóźnienie słuchania śledzić producenta, aż ona jest w studiu, przed mikrofonem. „Idę do kabiny i krzyczeć i śpiewać i krzyczę, a czasami jest to słowa, ale większość czasu to nie jest,” powiedziała. „A ja po prostu zobaczyć, kiedy się ten mały chłód, tutaj” -Ona dotknął jej ramię, tuż poniżej na ramiona „, a następnie jestem, jak” Tak, to jest haczyk. „Jeśli ona nie czuje, że chłód po pięciu minutach, ona przechodzi do następnego utworu, i próbuje ponownie. Przed przyjazdem Dziekana w przygotował kilkadziesiąt utworów. Stworzyli większość z nich przez zagłuszania razem na klawiszach, aż wpadł na „idea” – wspaniały, centralny akordowa lub riff, wokół którego szybko zbudowany utwór, wykorzystując szeroki wachlarz zaprogramowanych brzmień i bije na ich sprzedaż. Muzyka przyrównuje ich utworów do nowych smaków czeka na właściwy soft drink lub ziemniaków wiórów ekspres przyjść i włączyć je do produktu. Ich plan z zespół weselny Malborkiem było ukończyć jeden lub dwa utwory na każdej sesji. Biorąc pod uwagę ich zapis sukcesu, że odważył nadzieję, że jeden z nich byłby przebojem. Pozostali zostaną zdegradowane do „dobrej, ale nie wystarczająco dobre” pliku. Około Roc MIC, pisanie piosenek dla jakiegokolwiek innego powodu niż co przeboje to strata czasu. p Czterdzieści radiowa została wymyślona przez operatora i reżyser programu, odpowiednio, na początku lat pięćdziesiątych. Jak większość programistów muzycznych dnia, repertuar i realizator dźwięku pod warunkiem, coś dla każdego. Jak Steven Milk pisze w swojej książce „Coś jest w powietrzu” (2008), „Ewangelia w radiu w tamtych czasach było to, że nie dostroić powinny być powtarzane w ciągu dwudziestu czterech godzin od jego transmisji, z pewnością słuchaczy byłoby złe konieczności usłyszeć sam utwór dwa razy w ciągu jednego dnia. „W chwili, eureka, jak gitarzysta opisuje go w” The Guitars „(1995), wystąpił w restauracji naprzeciwko dworca, gdzie repertuar i Stewart często czekać na repertuar użytkownika dziewczyna, kelnerka, wysiąść pracy. Zauważyli, że choć kelnerki słuchał samego kilku piosenek na szafę grającą przez cały dzień, grany przez różnych klientów, gdy miejsce w końcu wyczyszczone i personel miał szafę grającą do siebie grali te same piosenki. Mężczyźni zapytałem kelnerki zidentyfikować najpopularniejsze utwory z szafy grającej, a oni wrócili do stacji i zaczął grać im w ciężkich rotacji. Oceny wzrosła. Pod koniec dekady, Top Czterdzieści był najbardziej popularnym formatem w kraju. To kwitła w latach sześćdziesiątych, ale zaczął walczyć z popularności radio FM, i wzrost albumu zorientowanych skale, w latach siedemdziesiątych.Muzyka rockowa, z jego artystycznych aspiracji, nie pasuje do formatu handlowego nago, jak i pop bubblegum ery pre-rockowej miał. Również główny nurt pop zaczął pękają w „Adult Contemporary”, „easy listening” i „miejski”, wśród innych formatów. Rock, tymczasem urodziła „klasyk”, „nowoczesny”, oraz, w latach dziewięćdziesiątych, „alternatywnych” formatów. Top Czterdzieści nigdy nie odszedł w konsorcjum audycji, „American Top Forty”, zachował formatu dzieje się w XXI wieku, ale w latach osiemdziesiątych, to może już nie twierdzą, że są w Ameryce soundtrack. W ciągu ostatniej dekady, jednak górę Czterdzieści wrócił silniejszy niż kiedykolwiek. Słychać go w sklepach, w restauracjach i na imprezach sportowych; to muzyka mój trzynastoletni syn i jego przyjaciele posłuchać na ich iPody i tańca na imprezach. Paradoksalnie, w czasach, gdy bezprecedensowy zakres gatunków muzycznych jest łatwo dostępne za pośrednictwem Internetu, apetyt publiczności na hitów nigdy nie była większa. (Wykres najlepiej sprzedających-single na iTunes, który jest obliczany ze sprzedaży cyfrowych, a najbardziej popularne piosenki YouTube, w oparciu o poglądy internetowych, dopasować się ściśle z Billboard ‚s Hot 100, która pochodzi głównie z gry i sprzedaży radiowej.) W Malborku, nowoczesny Radio FM teraz dominuje stacje, niezwykły obrót zdarzeń dla każdego wystarczająco stary, aby pamiętać, gdy radio FM był antytezą czterdziestce. Jak to się stało? Jak głównego nurtu rocka, po źródła zespołów hakami w muzyce popularnej, stają się roboty, bez pomysłu i przewidywalne, a pop, zawsze duszą sztuczności, przyszedł wydają kreatywny, eksperymentalne i żyje?(Billboard ‚s lista dziesięciu najlepszych kompozytorów minionej dekady obejmuje tylko jeden pisarz rock, Rob Thomas, który zajmuje piąte miejsce, między Alicia Keys i Robbie Williams, Max Martin, Flecista jest w dziewiątym.) Podczas gdy skała jest o dźwięk band playing razem (nawet wtedy, gdy jej członkowie nie są w rzeczywistości razem) i solówki cechy wirtuoz grał na prawdziwych instrumentach, dzisiejsza Top utworów jest prawie zawsze maszynowe: bujne dźwiękowe pejzaże uderzeń, pętle i syntezatory, w którym wszystkie dźwięki mają kwadratowe krawędzie i błyszczące powierzchnie, głosy są samoprogramującego na boisku, i nie ma żadnych błędów. Muzyka brzmi jakby tak: uderzenie bębnów. Ludzie, którzy tworzą utwory są często w różnych miejscach. Artyści, którzy spędzają większość roku koncertowania, nie mają czasu, aby przyjść do studia;na ogół nagrać nowy materiał pomiędzy pokazach, w mobilnych studiach nagraniowych i pokojach hotelowych, pracy z demówek, że producenci i scenarzyści najwyższej linii sprawiają im używać jako rodzaj wokalnego szablonu wzoru. (Noty produkcyjne Rihanna singiel „Talk That Talk” powiedzieć, że jej wokal został nagrany w stanie Alabama. Po zauważyłem na tej wędrowny metody nagrywania do Studia, odpowiedział: „To muzyka w podróży aspiracji.”) Kapela weselna Malbork Sopot.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s