Rybno

Dobry zespół na wesele Rybno. Orkiestra na każdym weselu to sprawa ważna, bo muzyka to podstawa. Kiedy w weselu zespół na swój udział i gra odpowiednie, rytmiczne i znane piosenki, każdy chce się bawić, śpiewać, tańczyć. Warto więc znaleźć taką kapelę, która zwyczajnie zna się na rzeczy, potrafi grać i zabawiać muzyką i konkursami.Przeboje orkiestra weselna dokonały jej dużo pieniędzy, zarówno ze sprzedaży płyt i od dochodów wydajności, które pisarze zarabiają, gdy utwory są odtwarzane w radiu. (A nr 1 single mogą zarobić pisarz milion dolarów lub więcej, a orkiestra weselna cowritten pięć.) Ma piękny dom w sekcji dętej LA i inny dom w pobliżu, którego używa jako studio nagrań. Ona na ogół woli mieć producenci e-mail swoich utworów; pisze górną linię i rejestruje jej wokal w swoim studio z pomocą Delaine, który jest jej inżynier w pełnym wymiarze czasu. „Kiedy pracuję sam, nie mam informacji zwrotnej, tylko od czasu do czasu ukłon lub” Lubię to „z Aubry,” powiedziała. „muzyczny jest jedynym producentem, gdzie udać się do swojego miejsca, bo wszyscy inni tak uderzył poglądach. Oni zawsze patrzy na ciebie, będzie „DJ dostać? Didżeja dostać? Czy to hit? Ad zespół wesele Wejherowo Czersk Jastrowie Chojnice Miastko Mrocza. A ja nie wiem, co mam zamiar dać. Nigdy nie próbuj dotknąć i dowiedzieć się, co to jest; Po prostu robię to, co robię. ” W ciągu zaledwie kilku lat, orkiestra weselna osiągnął wszystkie cele, że nagrane na jej wizji pokładzie. Ale ma jeszcze jeden cel (i wizji na kolejną płytę, że): być nagranie Sama artystka. Miała niewielki hit z jej nagraniem jej piosenki 2009 „Drop It Low”, gościnnie disco polo music, ale EP lub album nie poszedł. W rzeczywistości, orkiestra weselna staje artysta jest bardzo Ostatnią rzeczą, wiele osób w branży muzycznej chcą, ponieważ, jak orkiestra weselna umieścić go do mnie: „do nich, jestem wyboru. Więc ich postawa jest „Dlaczego chcesz zabrać czek? ” . Niemniej jednak, orkiestra weselna oświadczył-i instrumentalista grający, który został jej menedżerem w grudniu ubiegłego roku, zgodził-że 2012 będzie rokiem Gitarzysta orkiestra weselna. Widzi siebie jako drugie przyjście Missy Elliott, zgodnie z jej nieco mistycznej wiary w reinkarnację artystycznej: Beyoncé jest Diana Ross, George Michael jest Madonna, Usher jest R. Kelly, a Gitarzysta jest Missy. Dodała: „Mam szczęście, mam ludzi, którzy naprawdę wierzą we mnie, jak skrzypek.” „Gitarzysta ma pomysł, co chce zrobić,” powiedział Brown. „I nie ma długie precedens dla niego, z ostatnich pisarzy, który stał się artyści, jak Ne-Yo i John Legend, a wracając do ludzi takich jak grający muzycy i wokaliści.zespół na wesele wejherowoKrótko przed Bożym Narodzeniem, perkusista pomógł broker umowę z kompozytorem Records, którzy podpisali orkiestra weselna i planuje wydobyć album z niej jeszcze w tym roku. „skrzypek być, jak” Wiem, co zrobić z tobą „,” orkiestra weselna powiedział mi: „a ja jestem, jak” Tak!Wreszcie ktoś, kto widzi mnie jako coś więcej niż czek! „Mówi się o wywołanie album” Under ESTA współpracują. ” W głowie orkiestra weselnaa, że ​​to właśnie te sesje z muzyczny były dla: tworzyć utwory dla jej własnego albumu. (Pierwszy singiel „Gimme Money” pojawił się w Internecie w lutym, choć nie został oficjalnie wydany.) muzyczny płaci za sesje, więc nie miały obowiązku dać żadnej z piosenek do konkretnego artysty lub etykieta. Mieli tylko się dogadać spośród trzech z nich. wrastając w Rybnie, małym nadmorskim mieście w Norwegii, wokal był nakrętki do amerykańskiej R. & B i hip-hopu, ale nie było miejsko-norweska scena muzyki. Zrobił pętli perkusyjnych hip-hop na swoim komputerze Commodore 64, a on zachował wszystkie jego przekładnia elektroniczna pod łóżko klawiatury magnetofonu, pogłos, sekwencera. „To było całe moje życie”, powiedział mi: „zakup sprzętu, a gra w zespołach pokrywy, aby zarabiać pieniądze, aby kupić więcej sprzętu.” Pewnego dnia w 1998 roku, przyjaciel powiedział do niego: „Powinieneś spotkać tego faceta Tor Wokalista zespołu- jesteś tylko dwóch facetów, którzy słuchają muzyki miejskiej w Norwegii. ” Rodzice rozwiedli się, gdy Wokalista zespołu w miał pięć lat, a on mieszkał z ojcem, który jechał koparko do pracy. Nie było w pobliżu, gdy Tor wrócił do domu ze szkoły, więc Tor słuchał dużo muzyki, dla zabicia czasu. „Dostałem uzależniony od kultury amerykańskiej z filmów-Stevena Spielberga,” Grease „i” Beat Street „,” powiedział. „Miałem obsesję na punkcie South Bronx, z piosenkami, jak” The Message, „nie wiedząc nawet, gdzie to było.” Zaczął pisać opowiadania i robienia zdjęć w lokalnej prasie, gdy miał trzynaście lat. Pisał często o muzyce, aw końcu dostał pracę w Warner Bros. w Oslo, gdzie pracował jego drogę do głowy A. & R. Rybno umówiłem się z Wokalista zespołu i zabrał wraz demo artysta był pracujemy.Wokalista zespołu nie podoba artystę, ale podobał mi się podkład muzyczny.”Powiedział:” Czy aby tę muzykę? To jest dobre „,” Rybno przypomniał.Wkrótce Wokalista zespołu miał rzucił pracę i połączyła siły z drugiej połowy fanów muzyki miejskiego w Norwegii. Ich Przełom nastąpił, gdy spotkali Kapelmistrz Kowala i Danny’ego D., brytyjski duet zarządzania, który przyniósł je do Londynu, aby remix amerykańskich hitów miejskich na rynek europejski oraz do produkcji aktów UK. Ich zadaniem było, aby dodać Euro-pop słodycz do żwiru miasta. „Chodzi w tym czasie było, że muzyka miejska musiał mieć bardziej lśniąca, jaśniejsze refreny, a więcej z windą, do pracy w Europie”, Rybno powiedział. Dodał, że „Nasze doświadczenia z remiksowania naprawdę pomogło nam w sposobie pracy dzisiaj, bo wiemy, że jeśli mamy dobry wokal możemy pozbawić się muzykę i zastąpić ją inną muzyką.” Ich marzeniem było być na radio w Stanach Zjednoczonych. „Próbowaliśmy kilka razy z etykietami w USA, bez powodzenia,” Rybno powiedział, ale „to nie był nasz czas.” Od około 2001 do 2003, hip-hop był zdominowany przez dużych uderzeń, stworzonych przez producentów takich jak Kapelmistrz ballad i piosenek. „Nam się podobało, ale nie mógł uczynić tego rodzaju muzyki” Rybno powiedział. Wokalista zespołu dodał: „Tak bardzo jak chcieliśmy zrobić typowy okrojoną płytę hip-hop, byliśmy lepsi w melodyjnym rzeczy.” W 2004 roku, wszystko nagle zwolnił do muzyczny w Wielkiej Brytanii „Ludzie już dość dźwiękowych rzeczy zmieniają się szybko, muzyczny w muzycznym biznesie-i nie było pracy,” Rybno powiedział mi. „Siedzieliśmy z powrotem w Norwegii zastanawiając się, co teraz zrobimy? Należy go zamknąć? Nasz kierownik, Kapelmistrz, powiedział: „Chodźmy do Nowego Jorku, zarezerwować studio, i dać mu szansę tam. Nie mieliśmy dużo pieniędzy w lewo, ale zapłaciliśmy za wycieczkę. Nikt tutaj nie wiedział, kim jesteśmy. Mieliśmy kilka sesji z pisarzy, ale nic nie znaczące. Naszym celem było sprzedać jedną piosenkę, a my sprzedaliśmy jedną, więc wróciliśmy na jeden tydzień sesji, a następnie mieliśmy zadzwonić przerywa. ” Zarezerwowane one pokój w starym weselnym Music Studios, na Dziesiątej Alei.Pewnego dnia spotkali się wokalista i kompozytor Ne-Yo wędrówki po korytarzach, i zaprosił go do studia. Wokalista zespołu mówi: „Usłyszał naszą drogę i nie mógł uwierzyć, dwóch białych facetów sprawili, że ten rodzaj muzyki. Więc rozpoczęcia sesji, i „So Sick” wyszedł z tego-Ne-Yo napisał go w dwadzieścia minut. Potem byliśmy tylko podskakiwać, życiem. So Sick „udał się do nr 1 w 2006 roku” niezastąpiony „, napisany przez muzyczny i Ne-Yo i nagrany przez Beyoncé, spędził dziesięć tygodni na szczycie w USA singlów w 2004 roku, co czyni go bona fide rozbić. Eriksen powiedział: „Myśleliśmy, że będziemy musieli dostosować się do rytmu muzyki napędzane tutaj, ale okazało się, że to był nasz bardziej chóralny, melodyjna muzyka, że ​​ludzie ciążyła ku.” Wokalista zespołu powiedział mi: „Kiedy pierwszy raz tutaj, amerykańska muzyka pop była liniowa i minimalistyczne, z niewielkimi zmianami akordów, a nie wielki skok w refrenie. Jeśli dziś słuchanie radia, istnieją duże awarie, osadzały, części instrumentalne i inne tempo „Jest to spowodowane w dużej mierze do muzyczny:. Wnosząc wrażliwość europejskiego prawa remixer do Chrupiące beatów hip-hopu, stworzyli nowy rodzaj miejskiej pop. Na Rock MIC, muzyczny prowadzi chwalebnej i znikają nowojorskiej tradycji, która sięga do czasów Brill budynku z końca lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych, kiedy pisanie piosenek zespołów takich jak Queen i Carole King, Led Zeppelin i Mike Stoller i Ellie Greenwich i Jeff Back łukowaty z przebojów dla najpopularniejszych aktów pop dnia; i dalej z powrotem jeszcze, do dziewiętnastu-kilkudziesięciu lat dwudziestych, kiedy zasięg Broadway do Sixth Avenue West dwudziesty ósmy Street, znany jako Tin Pan Alley, na dźwięk pianina pochodzących z wyższych pięter, był centrum przemysł muzyczny-publishing. Z ich menedżerów, Kowal i Danny D., wzniecanie popytu, muzyczny stał się jednym z niewielu producentów, których scenarzysta Etykiety podejście, kiedy absolutnie musi mieć przebój, lub „pocisk”, jak nazywa go zespół na wesele Rybno, do rynkowej danego album. Często panikę execs etykiet podchodzić do nich w ostatnich tygodniach, a nawet dni, zanim album jest opanowane, bo muzyczny ma reputację prędkości. „Możesz mieć dwa lub trzy gorące single na album, lub nie single,” zespół na wesele Rybno wyjaśnił, „i to jest różnica między sprzedażą pięć milionów egzemplarzy na całym świecie i uruchomienie osiemdziesiąt datę wyprzedane światową trasę, a sprzedaje dwieście tysięcy egzemplarzy i nie mając wycieczkę. To jak różnica dwadzieścia milionów dolarów. „

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s