Krosnowo

Trudno nie być blisko Wieniawskiego bo jest w zasadzie w romantycznym stylu Ja mam taką swoją prywatną potrafi się zagrać Dlatego wydaje mi się że różnica między podejściem do instrumentu a Wieniawskiego techniczną fizyczną strona umiesz Tego nie da się oddzielić trudności techniczne w muzycznym wykonaniu pamiętam zawsze się bardzo z komputerem i jak tylko się obrobiłaś się przestraszyłem To nie trafiłem momencie kiedy są wybory dzisiaj robię że tak powiem starszy tym bardziej Jestem zafascynowany tym kim Wieniawski musiał być Musiałabyś to osobowość instrumentalisty to tak że użyję słowa sile przebicia że to powiedzenie że kobieta mogła być osobowość i oczywiście Faust utwór I jak tam sobie oczywiście elegancja Czy warto obchodzić okazję do wykonania ciekawe i flachę bo jestem w jakimś sensie w tekście i samokontrola on nigdy nie przekracza barierę Dobrego Smaku twoja działalność koncertowa komu bardziej że może obserwując wielu organizuje muzyka twojej pracy dużo rzeczy wychodzą poza muzykę gdzieś tam łączących się ruszam o rzeźbach obrazach różnych dziwnych rzeczach bo tam się dzieje najbardziej charakterystyczny styl dla nas od którego odskoczni robimy w różne strony muzyczne Ale generalnie taki ciężki to owszem No to jest jest to coś nie nie dla szerokiego grona słuchaczy na pewno bardzo mi miło jest słyszeć takie zdania że my jesteśmy zespołem elitarny zrobionych słuchaczy jakieś takie też tak uważam że studenci nie podoba w ogóle to co ja śpiewam jestem załamana twoim głosem wszystkim a A tak w gruncie rzeczy To ze wszystkich polskich wokalistek ja najbardziej się sobie może dlatego że jako jedyna śpiewam tak jakbym chciała usłyszeć śpiewająca jakąś wokalistkę w Polsce No na świecie Mam kilka dziewczyn ale też nie za dużo które które bardzo lubię które są dla mnie kimś tam wzorcami osobie jakby wszystkie dziewczyny czy w ogóle wszyscy wokaliści muzyce grali śpiewali tak żeby się spodobać wszystkim dobrze co wygrali tak samo powiedz mi jak Anita Lipnicka Ja tam nie tutaj że nie atakuję właśnie takie rzeczy które szerokiemu Gronów podobają Nawet mi niektóre to samo co by się działo może po prostu na mnie patrzą z podziwem myśli przychodzą do głowy teksty są roczne ale muzycznych to tam jest może z trzy teksty mówiące o różnych stanach ducha o uczucia są one wesołe ale nie do końca tak jakby tylko są też takie Mroczne czasami chodzę na ziemię i jakże dosyć przejmuję tym co się w kraju dzieje jakimi drużynami tam wyborami parlamentarnymi prezydenckimi referendum Wszystko mnie interesuje i tak jak napisałem w jednym takim twoim tekście właśnie bardzo politycznej nazywa się Zmierzch pisany poprzez prezydenckich wyborach ostatnich TVN to przegrał słyszysz jak bije serce ludu słyszysz to milczeć to zginąć więc też Podnoszę głos i dokładnie tak uważam że nie można milczeć Chodźcie wszyscy którzy milczą to po prostu Czy można zwracać się po ilu można no i jak najbardziej A z ogólny to się znamy już bardzo bardzo bardzo wiele lat a poza tym mam takie podejście do tej sprawy że ludzi dzielenie z powodu różnicy pokoleń klasycznym jakby pamiętamy doświadczenia tym wieku to jakby niezbędne do 1985 nie to nie był mój debiut muzyczny jako wokalisty To było raczej takie ukoronowanie mojej jakby ówczesnej walki o zaistnienie na estradzie dlatego że największe właściwie sukces odniosła w roku 82 wyjęłam wszystkie główne nagrody w konkursie poezji śpiewanej w Olsztynie bo dostałem wtedy Lidl lira Orfeusza Dostałam kwiaty czy nagrodę publiczności dostałem jeszcze nagroda dziennikarzy czyli właściwie wszystko co było dowiedzieć się i potem przyszły takie lata kiedy czułem się strasznie niedowartościowana Po tym sukcesie wyszły inne stał się jakiś tak taka posłucha obecnie gram na iluś instrumentach wśród których są gitary, saksofon, oczywiście pianino a nawet kontrabas tak jak mało kto się tymi moimi sukcesami interesował wiadomo że to był czas kiedy już kończył się stan wojenny ludzie mili uzupełnij numer profesji mój profesjonalizm prawda w tym co robię że fajnie grami fajnie śpiewa i No jednak tamtych czasach festiwale wczasy Active Ale miały i kilka bardzo istotne jest taki król interweniuje jako kreowanie jaką paszporty do estrad przeróżnych czyli umówmy się dobrze zarabiania pieniędzy prawda jeżeli ktoś miał taką pieczątkę w którym miejscu że był w Opolu Jakie łatwiej by było zaistnieć na różnych właśnie koncertach No powiedz tak szczerze na fakturach czyli tam gdzie się zarabia pieniądze dlatego że nazwisko już było w jaki sposób rozpoznawalne Obawiam się że w tej chwili festiwale już nie bardzo nawet pełnią taką rolę że kiedyś festiwal w Opolu czy w Sopocie to były rzeczywiście takie taki przeglądu wcześnie funkcjonujący gwiazd taki rozpoznawalny wjazd prawda jeszcze na koniec każdego wieczoru tego festiwalowego występowała gwiazda czyli jakby to się poruszał w takim w takim cudownie umownym sąsiednich właśnie gwiazd prawda tych tych megagwiazda była różnorodność to wspaniała zabawa tak myślę że ten festiwal już taki rodzin niepełnych większe doświadczenie Czy kiedyś było łatwiej zaprezentować liczności czy dzisiaj jesteście to znaczy ja wyślę to teraz jest prościej natomiast bo przez to że jestem ogromnie jakby rozdrobniona ta sprawa choćby nagranie z minus to studio nagrań i powinno się odmieniać chyba studio nagrań przez to nie ma takiej znaczące jednej wytwórni płytowej która na przykład w Polsce jest jedyna albo są dwie które są na tyle wielką siłę przebicia i na tyle duże pieniądze że one są w stanie jak wypromować gwiazdy wykreować w Niemczech jest ich nie nawet takie takie wyliczenie gwiazdy to na załóżmy 100% pieniędzy złożonych wytworzenie tej grającej czy śpiewającej gwiazdy image piosenki jakie śpiewa i tak dalej to 80 idzie na reklamę przyjść na wypromowanie tejże osoby i piosenki Chodź tu jest jedna czy dwie w każdym radio publicznym procedura na której jest oczywiście wytwórnie na przykład amerykańskie żyjące w pełni fantastycznie znają się na tym po prostu na wypromowanie gwiazdy praktycznie każdego dzisiaj można zrobić gwiazdę jak tylko diabłem bo tak Studio wszystko poprawić której wchodzi do studia nagrań i umieć śpiewać dlatego że realizator dźwięku ma takiej instrumenty możliwości poprawi poprawi zrobili z wibratorem likwiduje faktycznie można wszystko zrobić wiem czy pamiętasz jaką postać jak wykonanie ile świat który dał głos twój własny w Opolu i no i to tyle że nadal po prostu większość jednak możliwościach Powiem tak że jeżeli ktoś ma bardzo duże pieniądze na zaryzykowanie to jest w stanie gwiazdy zrobić praktycznie jest każde dobre Co się dzieje z tymi którzy mają talent znajdują się znaki w programach jak jest obecnie mamy telewizji No to widzisz No nie wiem ja to ja tobie nie mam telewizora już od 10 lat uznam że nie jest mi to potrzebne natomiast Wydaje mi się że z tych takich nazw które gdzieś mi się tam obiło o uszy naprawdę ludzi dobrych Dobrze śpiewający to właściwie Nikomu nie udało się zaistnieć natomiast nie udało im się kontynuować karier A czego tak jest jak fajnie śpiewają dobrze wyglądać mężczyźni potrafią tańczyć to oni już mają warunki na gwiazdy dlatego że to jest ten wyraz taki połączonych są pyszne i właściwie tutaj nacisk należy położyć na drugie słowo prowadzić sklepik zainwestował w zespół muzyczny na wesele Bytów Krosnowo
zespół wesele bytów

Zespół na wesele Krosnowo pomorskie. Przygotowania do wesela – pomorskie.

Skomentuj

