Osieki

Miałabyś możliwość wyboru zespołu weselnego rozwoju i życia W jakim kraju chciałbyś żyć i czy wybrałabyś ponownie działalność artystyczną może tak początek pytania W jakim kraju Chciałabym żyć Wiesz co Rafał nigdy nie myślałam o tym wyjeździe stąd jestem takim dziwolągiem nigdy mnie nie traktował być w innym kraju bo grać i śpiewać moje piosenki Dlaczego Dlatego że miałam świadomości że będąc w innym kraju zawsze będę traktowana jak przetopić trzeba chyba kilka pokoleń Żeby nie było że 1500 jako osoby że tak powiem to jest prawda czy to jest Francja czy Anglia czy każdy inny kraj natomiast nie stało się także Polska tabela Wskaż w której się urodziła a Polska dzisiejsza To są właśnie dwa różne kraje to niech nie wyjeżdżając nigdzie nagle znalazłem się w kraju cywilizowanym coraz piękniejszy gdzie ludzie są coraz lepiej odżywianie ubrań i coraz bardziej otwarci na muzykę, piękno dźwięków, słuchają różnych stylów gatunków, kompozytorów że trochę mnie martwi że dla młodzieży w pracy i na złe moja działka gdybyś miała ponownie narodzić znowu to byłaby Polska. Dziś gram w zespół na wesele bytów Osieki. Ja myślę że jednak tak nie może gdybym się urodził się w innym kraju Aha urodzenia się w innym kraju na nowo życie na nowo żyć ja już umiem umiem żyć tu i teraz co to jest zawodem jak 33 muzykę tego nie wiem jednak wypowiadam się w sposób poprzez sztukę bardzo się wypowiadam czy nie wydaje mi się że ja bym się jako człowiek prawdziwa na przykład gdybym była księgową albo Gdybym była panią sklepową albo nawet prowadziła butik to chyba jednak nie byłbym nikim dobre dlatego że mój temperament i moje potrzeby duchowe czytam estetyczne są tak strasznie związane właśnie z muzyką 3 zeszyt z małym z malowaniem To jest moja ekspresja wiesz jak mi się że ja mogłabym żyć inaczej Pytam dlatego że nie rozumie po wielu wielu latach stwierdziłam kurczę Przecież ja mogłabym być lekarzem jaką pomagać innym nie mogłabym tworzyć technologie samoloty z laboratorium dziś pracować nie ma czegoś takiego nie nam Panie nie nam ja uważam że po prostu no Zresztą optymizmem głos jak mówi o mojej pracy żona jest zachwycająca żona jest ona tak daje nadzieję że one takie dziewczę przyszłe pokolenia do przodu jak trafić na Dobre dobre grunt znajduje w tym nauczycielem muzyki z powołaniem prawda bo to tak się dawniej mówiło o Ale popatrz nawet na siebie czy jakiś nauczyciel nie miał na ciebie tak przemożnego wpływu jak dzwoniłeś do szkoły bo sam bym pasjonatem Jaki nauczyciel jest w stanie nas uwieść jako u psów Ale czy to jest fizyka 3 to jest matematyk czy to jest muzyk czy to jest biolog kocha to co robi ta młodzież pójdzie po prostu to tak łatwo jest zarazić jakąś pasję nawet do chemii myślę można zapalić jak się dobrze Pokażę ci wytłumaczę jak się Jak się robi doświadczenia i Jeżeli pasuje nam taki dobry grunt czeka który jest to dziedziną zainteresowany to może być potem wspaniały sernik który prawdopodobnie zamknij za niedługo nauczyciela ale to jak ty nie o to chodzi do przodu osobą pełną energii ale wszyscy mamy chwilę wątpienia chwilę tęsknoty Czy można są takie tęsknoty które zwykle w czasie bezsennych nocy bezsennych nocy się co bardzo lubię podróżować i ponieważ w tej chwili już znalazłam sobie sposób jak podróżować fajnie i może nic tak potwornie drogo to właściwie już mi się też te marzenia zaczynają stawiać pomału bo On podróżuje na razie to w Polsce koncert w stylu kochana po prostu przyzwyczaiła może rzeczywiście wszystko ja przepraszam Przelałem ci wszystko to co z państwem młodym ludziom właśnie tradycja tak to są piosenki które śpiewały babcię tak tak nasze babcie prababci wcześniejszą to jednak jest cały czas za polskość, dlatego zespół na wesele bytów osieki gra biesiadną muzykę również, ale Rafał bo to jeszcze pytasz o te inne kraje ale wszędzie się czułam też nie fajnie ale od co ty nie widziałem tej dzielnicy pakistańskie idź i to nie jest moja kultura ja to bardzo dobrze bardzo szybko zacząłem się martwić na chorobę emigranta bo ja bym się tam to ładnie u siebie mi się to podoba jak jadę na parę dni żebyś tylko podziwiać zdjęcia żeby nabrać jakiś nowych wrażeń nie wiem że jest w ciąży Chiny kuchni pogląd inne stroje tych ludzi z czarnych przyjaciół tych czy innych na wsi ale to nie jest mój świat to nie jest dla mnie bardzo głęboko zakorzeniona tutaj mówi co się chce jak ja to po prostu wiem że gdzieś w Krajence dobrobytu i inne Czy można gdzieś posłać swoich archiwalnych wykonanie na razie to tylko na YouTube z tego co wiem Radio Kraków mam sporo takich nagrania ale oczywiście nie zadałem sobie trudu żeby je w jaki sposób wydobycia i i sobie i jak nagrać no wiesz co No to po co tam z tym właśnie mogę dzwonić tak wsteczny nie ma mnie były też takie wielkie dzieła namiary chcę żeby to koniecznie wydobywać jakieś tam pani pomnika na swój swoją część nie będę wstawiać Złożyłem te sprawy z zespołem muzycznym adacta i nie masz Nie mam ich nie nie nie no te które które załóżmy jakiś tam sposób cenie No to jednak nagrałam w jaki sposób zarejestrować natomiast skoro tam Ty nawet o nim zapomniałam To widocznie nie byłem tego wart okna do mnie napisać można pisać ale strony internetowej zespołu weselnego nie mam w tym nie widzę powodu żeby taką stronę bo ja nie mam jakoś obyczaje żeby się ze mną pisać jakiś czas pisze jakieś blogi się wymądrzaj ocenia rzeczywiste że nie widzę powodu nadchodzi niestety zima jakieś dobre sposoby żeby przetrwać ten cholerny czas No tak oczywiście moja praca z młodzieżą alimenty ile energii w muzyce odda to jest ciepło zima to nie ma żadnego dla mnie znaczenia No a w weekendy No to siadam przy fortepianie, keyboardzie jako że Gitary To już w sobotę raczej nie tykam boli Mam sobie że już dlatego że ja prowadzę zajęcia filmy polskie prawda bo Polska jest najpiękniejsza czego można ci życzyć No może trochę więcej pieniędzy na to podróżowanie po bardzo mi się podoba podróżowanie i koncerty życzę ci z całego serca w imieniu swoim i słuchaczy bardzo ci dziękuję za rozmowę dla państwa jeszcze mała niespodzianka jest tutaj obok gitara i bardzo proszę jeżeli się zgodzisz wykonanie jakiegoś utworu Czy da się coś będzie trzecia zwrotka piosenki Maryli Rodowicz Ech mała nie szalej zatem dobranoc państwu Ech mała i Anna.
zespół muzyczny bytów

Wesele – zespół muzyczny Osieki. Dobra orkiestra grająca na weselach i jubileuszach w pomorskim.

Skomentuj

