Podobny do nowej muzyki

Lub podobny do nowej muzyki? Kupiłem dużo muzyki – jak wiele osób zastanawia się, czy jestem nowy zakup w 2002 r. Jednak, ja też uważam, że w tym roku wiele wspaniałych nowych modeli. W końcu większość tego roku, patrzymy na muzyce stanie mojego pokolenia na wiele sposobów, czy naprawdę spadł ile książek> 2002 2002 40, w celu kupić? Stosunkowo niż włosy białe winogrona uli normalne puszystej (Britney Spears), w tym niskiej temperaturze rytmu „, jest neo-garage” -tam.Ruch dla tego środka jest to, że nie jest „nowy” muzyki. „Źródło” w drodze powrotnej Kinks, mała, bo jam tam niż mój gust, cokolwiek pływa łodzią, jestem stoi przypuszczenie. Ja, dokładna liczba nie jest znana, kupiłem wiele rzeczy. To może być zasadniczo taka sama jak ty. Ty w tym roku, jeśli chcesz skorzystać z nowej płyty w najszerszym, zwolnienie z Red Hot Chili Peppers i wartości Bowie! Zazwyczaj wprowadzenie licznych przykładów o charakterze i zaburzenia hałasu praktyce nowej płyty jest zawsze. Będę pisać albo mój 10 lub tak, to w wielu przypadkach wydaje się nieco po to, tegoroczna wersja jest stary Tom Bowie, Gabriel, stworzony przez Roberta, jest znacznie lepiej. Western Springs i myślę, że kilka miesięcy lub dłużej w celu określenia, jak dobrze nagranie zostało zakończone. Jeden z moich przyjaciół, patrząc na końcu listu, niektóre z tych elementów mają bardzo dużą wartość, i zauważyłem, że powiedział, że dysk nie grać na lewej stronie, ja o Mimo, że było 30, to wszystko, nie ma dobra muzyka orkiestry nic poważnego nic. Zgadzam się z Benem, że istnieje lepsze w tej samej ol „przyznaje listę 2002: 1 Kapitan odwaga – reklamują się :. Ten album jest właścicielem całości produktu a: każda ty i ja 2: Interpol – światło – jest dobrze napisane, czy szczęśliwy lub, feckin „wspaniały, najlepszy album wciąż bardzo wyjątkowy, aby usłyszeć, że w ubiegłym roku w dźwięku, pozostając co wydaje się to 3: Wilco – Yankee Hotel Foxtrot:?. wiem, że słucha z 2K1 2K2- nie opuszczają najlepszy do albumu Wilco 4: i miłość Rockets – Termin (Remastered) mieszanie nowego albumu to 85 nagranie zostało wydane w celu potwierdzenia, że jest to jeden z elitarnego zespołu Peter Murphy – pył :. złamał 5 starym L i R wszystkim biblioteki Murphy był w końcu jego współpracownicy, N, co zespół Bauhaus. – piszesz ją do dźwięku album 10 lat temu, to jest Bliski wschód, wpływając na tło, a jej twarz jest zupełnie dobrze, więcej Gotów efektywne przekazywanie rzucił zmienić styl muzyki bitowej prawda niedopuszczalne Plus, to jest diabła programu Bauhausu, a ja z basistą Gandhi: Gandhi 6 :. David Bowie – National album religijny jest bardzo dobra .. jest – morze zmiany Beck: Tung pewno dam mu Tony Visconti, a inspirowana przez tego „dzieła” Bowie planu Uważa się, że pracował jako producent 70 i 7 wiem dużo o Beck nie., gdy byłem w liceum, to jest to, że wiem, że prawdziwy hit „przegrany”, to Odelay była „sukcesem komercyjnym. jednak nigdy nie myślałem o swoim albumie nie ma. * jedno jest dla niektórych ludzi, ale wiem o Beck, on fuckload nie napisał móc usłyszeć bardzo namiętny i album, bardzo smutny 8 ostrzem ból … Ryan Adams – rok przed Heartbreaker .. ale po prostu jeszcze bardzo, ale kupiłem bardzo źle whisky Town „zapalenie płuc”, 9: Leonard Cohen – powolne wiertnicze ten New songs, co do cholery, człowiek będzie w stanie napisać bardzo wciągający dźwięk zespołu i dobre samopoczucie – obiektyw: przeczytać, 10 z tych wspaniałych ludzi w Austin, Texas kwintetu. ! , Wspierają one biednych ludzi, a nie historii, aby pomóc im w wielu różnych przyjaciół, właściciel, specjalny …. Daniel Ash – Ash Daniel Daniel Love and Rockets w pierwszej wycieczce ale aby dzielić niektóre techno popiołu nieruchomości na, ale o wiele więcej jeszcze na tyle silna, aby nie stać się fanem Daniela tam nie tylko jakieś stinkers, The „koncert feckin niektóre Kano są genialne momenty i brzmienia, ale to gołąb – ostatnia osoba :. Rockin jest .. zbyt wolno jak na mój gust, wolę „następującą subtelty” zagubioną duszą. – To. Kiedy wyszedł, nie wiem. Jednak w tym roku, bardzo atrakcyjna. Pop, zaczynają wstydzić kierunkowe akustycznych aby zakończyć interes – Yoshimi walczył z różowym robota. Lubię ją, produkcji, a tam jest nie mniej głupie duża góra czasem .. Luna gówna – – Po raz pierwszy próbują chcesz Romantica: Bo myślałem, że go lubię kupić album miarę będzie ona w dalszym ciągu, ale Luna, Dean jest równa 1, który pomógł. „Papputento” i „Zaczarowana”. Mam co najmniej nadziei. Dobra muzyka. ” Eye Syrenka jest dostosowany do reszty zgniłego Sprzedawcy nudę Natalie albumu (który nie trafił dobre teksty na płycie elektrycznej banjo. Rzucił ciężko!) .. Miłość i kradzieże Dylan. (Wiem Tex -A- Billy przez ludzi); Ruch iskra jest niska (kursy lat wciąż żyje) i ponowne przetwarzanie. Just wystarczy wykształcenie do wykonywania akustyka stereo „(podstawową formę miękkiej przełącznika obraza została jak najwięcej zapis, że jest to przypadek), Cowboy Junkies” jest to, że z pustego zbiornika (stałego otwórz ujawnił). ECM Records, i wszystko było wystarczające, aby opuścić Stany Zjednoczone (to jest, że artykuł mistyczny skarb poza swoją zdolność do zrozumienia, że jest zawsze świeże, że chcesz muzyką dźwięku jasne nazywa serce lub możesz) I 2-3. Miesięczny CD i / lub winylu. Choć to trzeba powiedzieć, że miarą „stare”, większość z ostatniego roku dla mnie. Oprócz powyższego, Wailers, The Rolling Stones, Kridans Clearwater Rivayval i „rdzeń”, Bob Dylan, myślę, że bardzo zadowolony z nowej wersji dobrze odrestaurowanej opinię kolekcji. Ja też spojrzeć na nową wersję koncertu „fanatyczni” Jestem więcej niż 30 lat od dnia tego Bryan Ferry, ja to w ciągu ostatnich 25 lat lub więcej, to najlepszy rok dla muzyki sztuki myślę. Doceniam sztuka musi mieć doświadczenie z pierwszej ręki. Istnieje wiele rzeczy, które są obecnie dzieje. muzyka w tle. Potem usiąść i słuchać zalety.Pewnie do concider, kupić najnowszy Steve Earle i Springsteen. Aby kupić około 100 lat CD, powiedziałbym dwa z Wilco. „Yankee Hotel Foxtrot” Steve Earle, „Jerozolima” i „nowa piosenka” Leonard Cohen Dream Theater – wewnętrzne zawirowania sześć stopni – w rzeczywistości, jeden z najlepszych moich ulubionych zespołów. I 2CD jest, CD, z których wszystkie mogą być ustawione w piosenkę i „problem” inny zestaw. Dzień Dobry Aztlan – – Sonics zawsze jest dobra polityka nie rozmawiać z albumu utwór tytułowy tez.Los Boss IMO lepsze odmiany, ale siła Peter Gabriel – to – być może dlatego, że jest. mediana 10 lat został uznany w bardzo dobrej Sonics materialnych wielki Joe Satriani – Strange beautiful Music – BODY – Al di Meola jest jednym roku, ale wiele dobrego albumu z dobrym liczby. nauczyciel / set Man – Jesus and Mary chain transportowa – Spark men wysokie obcasy i niskie rockowy album remastering wszystkich 22 Mistrz Peter Gabriel [OK], aby mnie, z wyjątkiem tego, który idzie w jakiej kolejności albo. dziewięć bardziej pójść w dowolnej kolejności, można nagrać to wszystko dla mnie w tym roku, golił 2K1 gołębicę i Wielkiej Brytanii wierzy wersja SFA 2K1 został wydany w 2002 roku, a ponadto … 1 Wilco – Yankee. Hotel Foxtrot jest obecnie jednym z najlepszych 5 moich ulubionych wszech czasów. Ponieważ skóra jest słaby album, wszystkie utwory chcę słuchać przez godzinę lub więcej, ta płyta obraca się w moich pokazów i przemycony kopie zeszłorocznego Boże Narodzenie to wciąż dwa zwierzęta. magiczny pierścień – globalnej pop jest doskonała, ponieważ przez większość czasu mam wszystko, co pojawia się na płycie CD. Ale nie, nie wiem, dlaczego, a ja wciąż słychać dysk bonusowy. Kiedy byłem w nastroju do HTE SFA, chcę usłyszeć album 3. Chin – Och Świat Okazuje! Fakt, że w wielu przypadkach. Ale piosenkarz jego osła z jakiegoś powodu kopać EM crapload w tym roku, to jest czas na relaks automaticall tak miękkie w moim części ruchu, cztery gołębi – zwanej po młodego Manchesterze. Gitara wielka słodka i piękna melodia, wygrywając Wilco również dodać, że jest to mój ulubiony serial roku 5. Flaming Lips – Yoshimi Battles Pink Robots. Byłem pochodną koncepcji tego albumu nie jest wyjątkiem. Wygrałeś zeszłoroczny soundtrack do osiągnięcia nie zawsze jest 6. Jurassic 5 – Liczba władzy. Co jest najlepszą rzeczą do zrobienia na wycieczkę. muzyka, teksty piosenek, wielkie intelektualne myślenia, nie boję się, aby dać wyraźny 7. Todd Snyder – nowe relacje niedawna największe utwory udogodnień i ośmioma głośnikami, muzyki. . Sonic Youth – Murray ulicy, co zespół i lubię tych ludzi. To jak Sonic Youth Ale to jest w porządku 9. Seizuzu – każdy mile to chyba moje ulubione piosenki to około roku. Niektóre z innych rodzajów muzyki nie są lepsze niż dźwięk najwyżej 10 za – obiektyw ten jest czymś więcej niż tag team jest to, że większość zbrodni kapitału żywo w formatach audio, w tym El. 6. Jeśli nie zostało to jeszcze zrobione, proszę nie kupić każdy element Malcolm Mooney singer Damo Suzuki pokoje RV, że poniedziałek jest czysta coincicence nie działa tutaj. Być może w Aegean Bamiyaji MC5 słowo „podpowiedź” bo lubię muzykę Sojuszu Światła i obie drużyny mają wiele, że nie sądzę, że było kilka połączeń, bez pierścienia, ale zamrugał teraz. to Tam, w Bamiyaji Egejskiego (Stoner, faktycznie) jest cover / nagrać pierwszy powrót Mooney Suzuki głos powyżej. (I najstarszych mikrofalowa) rejestrowane ostatnie namaszczenie. Nie słyszałem po raz pierwszy prowadzić eksperyment Philadelphia, zwrócił uwagę, że Uri Caine, Christian McBride i Pat Martino. Jednak czasami użycie nieco bardziej ostrożne szablonów nie można zaprzeczyć, że istnieje coś, co jest bardzo wysoka, takich jak arkusze? Prawie wszystkie kwestionariusze, myślę, że ich wytrzymałość. Jeśli ktoś przychodzi do mnie z pistoletu do głowy, że to chyba jeden z wyjątków od prawa do przyszłości być zarówno, jak mówi. Było co najmniej 15 lat (nie słyszałem lek może uratować najlepszy dla sypialni albumu „Buried Treasures” tematu. Ulgi. W tym samym duchu tych wczesnych Holger Czukay to dość dobre. Muzyka. nowoczesne elektroniczne bracia … trudno. „Kopanie sobie grób”, „ślepe” na Massive Attack „Zielona linia” Portishead, jest substancją chemiczną.

Skomentuj

